De EVA-lader is ontworpen voor het opladen van elektrische voertuigen in openbare parkeergarages, hotels, winkel- en vrijetijdscentra, privé parkeerplaatsen en meer.
EVA OCPP is voorzien van een intelligentie om zo ook volledig te kunnen dienen als slimme oplader waardoor hij als publiekslader kan gebruikt worden.
De lader wordt geproduceerd met een hoogwaardig geïntegreerde sturing. De communicatie kan verlopen via WIFI, ethernet of een 4G-verbinding.
Een geïntegreerde RFID-kaartlezer zorgt dan weer voor een snelle en efficiënte oplaadbeurt waarbij alle verrichtingen op de achtergrond verder gerealiseerd worden via de diverse internetverbindingen.
De “load balancing” die de EVA OCPP bezit stelt deze in staat het elektrisch verbruik in “real-time” automatisch aan te passen, mits er een slimme digitale meter aanwezig is. Maar de OCPP-versie kan ook de stroomopname tussen de diverse laders onderling reguleren. Dit betekent een enorm voordeel wanneer u uw vermogen wenst te verdelen over meerdere laadpunten of uw groene energie wenst te gebruiken als supplementaire voeding van de laadpalen.
Standaard worden de EVA-laders voorzien in het zwart. Andere kleuren in optie mogelijk.
IP 54 & IK 8
Vandaalbestendig
UV- & antigraffiti coating
Beiden zijn mogelijk, aan u de keuze (paal in optie)
Zowel achteraan als onderaan standaard mogelijk
Geeft de verschillende statussen weer
Identificatie, betaaloplossing, roaming, WIFI, Ethernet en 4G
Mogelijkheid om vanop afstand te bedienen of aan synoptisch bord aan te sluiten
Wil u meer weten over over onze laders, of wil u een afspraak? Vul dan onderstaand formulier in. Wij bespreken graag samen uw project.
montage op muur of op paal
kabeldoorgang aan achterzijde of onderzijde mogelijk
uitgerust met stopcontact Type 2
opladen in modus 3 (IEC 61851) met gegarandeerd veilig laadproces
verkrijgbaar in 1 fase of 3 fase versie
maximale stroom tot 32 Ampère per fase
maximum vermogen van 22 kW
tot 6 keer sneller dan via een stopcontact
bewaking op instabiliteit tijdens het laadproces
EVA-laders kunnen automatisch uitgeschakeld worden op afstand
mogelijkheid om de laders te connecteren met een synoptisch bord
Interne “load balancing” techniek